XXXX Premi de Filosofia Arnau de Vilanova

Us informem que s’ha obert la convocatòria del XXXX Premi de Filosofia Arnau de Vilanova. En aquesta convocatòria s’estableixen tres categories de premis:

• Per a professorat d’ensenyament secundari, un premi de 300 euros.
  • Per a alumnes de batxillerat, un primer premi de 210 euros, un segon premi de 150 euros i un tercer premi consistent en dues entrades per al Gran Teatre del Liceu per a estudiants. El centre dels alumnes premiats rebrà també una subscripció gratuïta, per un any, a la revista Valors.
  • Per a estudiants de Grau, Màster universitari i Doctorat, un premi de 250 euros per a un assaig de reflexió filosòfica o ètica.

Els alumnes  hauran d’estar matriculats en el nivell educatiu corresponent a la categoria durant el curs 2020-2021. Els treballs poden ser elaborats individualment o en grup.

L’acceptació dels treballs, inclosos els rebuts per correu, es clourà el dimecres 2 de juny de 2021 a les 20h.

En aquesta edició es compta de nou amb la col·laboració del Gran Teatre del Liceu i aquest any també amb la de la revista Valors. Us animem a participar en aquest prestigiós premi, que ja suma molts anys d’història.