Què sabem sobre l’efectivitat de les tecnologies digitals en l’educació?

L’ús de les tecnologies digitals en la pràctica educativa té un impacte positiu en els resultats de l’alumnat de totes les etapes. També contribueixen a l’augment de les actituds positives dels i les alumnes envers àrees com les matemàtiques i les ciències, tant a primària com a secundària. Ara bé, perquè l’ús de tecnologies digitals efectivament produeixi millores en l’aprenentatge cal una tutorització intensiva per part del docent i oferir entorns digitals que afavoreixin la col·laboració i la cooperació entre l’alumnat.

Descarregat el document

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *