Formació inicial Escoles Verdes

Us informem que ja són obertes les inscripcions a la formació inicial d’escoles verdes(XESC), per a centres fora del municipi de Lleida ( que ja compta amb el programa d’educació ambiental Agenda 21 de l’Ajuntament)

Podeu accedir al formulari d’inscripció clicant sobre d’aquest enllaç.

A banda de la inscripció us demanem que empleneu el formulari (un per centre)

Aquesta formació és d’equips de centres i l’han de realitzar entre 3-4 persones del centre, una d’elles de l’equip directiu

Les sessions formatives comencen al gener però entre novembre i desembre es realitzarà una sessió inicial amb el claustre del centre per conèixer el punt de partida del centre, els interessos i motivacions i informar del procés i del que vol dir incorporar-se a la xarxa d’escoles verdes i els compromisos que el centre assumeix. Ens posarem en contacte amb vosaltres un cop assignat el curs per acordar aquesta trobada presencial al centre.