Jornada ON-LINE Scratch Challenge Adventure

El dimarts 8 de juny, de 10 h. a 12 h., PARTICIPA DE L’AVENTURA!, una jornada lúdica de programació amb Scratch, oberta a tots els centres educatius de Catalunya.

Durant la sessió que durarà 2 hores, es presentarà un repte i es donarà l’oportunitat de compartir les soluciones creades a tota Catalunya

• Qui hi pot participar: alumnes de 3er de primària fins a 2n d’ESO (indicant nivell educatiu i nombre de grups que hi participaran).
  • Quin nivell de coneixement de programació han de tenir els/les participants: El repte està pensat perquè hi puguin participar infants i joves amb diferents nivells de coneixement de programació Scratch.
  • On es realitzarà: la jornada s’emmarca dins el programa dels mSchools Student Awards i es realitzarà en format on-line.
  • No caldrà que l’alumnat estigui connectat. Només serà necessari connectar-se amb un ordinador i projectar a tota l’aula per tal de poder seguir les instruccions que s’indicaran des de la Sala Scratch Challenge de l’espai virtual. És convenient que el nom que poseu a la connexió via zoom sigui la de l’escola / institut.

Inscripció fins al 7 de juny en aquest formulari.  No és condició haver participat en els Student Awards ni haver quedat finalista.

Els inscrits rebreu informació detallada de la jornada i de la connexió per a participar-hi.