XI Jocs Florals Escolars de Catalunya

Ja tenim aquí els XI Jocs Florals Escolars de Catalunya!

Formulari de participació (termini fins el 22 de març)

Després de Setmana Santa, els centres inscrits rebreu el formulari de presentació dels treballs de les categories a les quals us hagueu inscrit. El termini per a omplir-lo serà del del 2 al 25 d’abril.

Podeu consultar la infografia-resum del XI Jocs Florals Escolars de Catalunya.

Recordeu:

• Han de ser en llengua catalana.
    • La temàtica és lliure.
    • Els treballs de primària presentats a les categories de prosa i totes les categories d’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu han de ser col·lectius (de 3 a 5 alumnes) i cada centre només pot presentar un treball per categoria.
    • L’extensió no pot ser superior a 3 fulls, amb un màxim de 25 línies per full.
    • El tipus i el cos de la lletra han de ser Arial 12.
    • Hi ha de constar el títol de l’obra, i a dalt, a la dreta, la categoria i el pseudònim.
    • És imprescindible que els treballs arribin corregits respecte de l’ortografia, la sintaxi
      i el vocabulari.
    • El conte digital ha de tenir una durada de 4 a 6 minuts. Consulteu les bases
      específiques d’aquesta modalitat.

Aquí podeu trobar els treballs premiats (IX Jocs Florals escolars de Catalunya).