2a Trobada de Corrandescola Ponent

La 2a Trobada de Corrandescola Ponent que se celebrarà a la sala 2 de l’Auditori Enric Granados el proper 31 de maig (dimarts) a les 11:00 h.

7 centres de Ponent ens trobarem el 31 de maig per cantar corrandes i improvisar amb quartetes. En aquesta trobada ens acompanyaran músics professionals que seran els qui ficaran música a les improvisacions dels infants.

Des de fa quatre cursos que a les terres de ponent, dins les aules, estem fent un treball pedagògic per fomentar la glosa. L’activitat que culmina tot el procés és una trobada. Aquesta trobada, fa quatre cursos, la vàrem fer de forma presencial a l’Auditori Enric Granados de Lleida. El curs 19-20 es va veure estroncada per l’arribada de la pandèmia, però des de les aules s’ha continuat fent un treball sobre la cançó improvisada ja que el seu potencial ens permet fer un treball transversal molt ric.

Enguany, la voluntat dels i les mestres que estem darrera d’aquest projecte, ha estat reprendre aquesta trobada i després de molts esforços sembla que serà possible.