Renaturalització d’espais educatius, patis escolars pel clima

Sessió formativa comunitària en format virtual

Cartell Díptic informatiu Accés a la inscripció Enllaç de la sessió formativa

Descripció

La transformació física, pedagògica i metodològica que les escoles estan vivint és fruit del nostre temps, d’un moment històric que comporta, en les comunitats humanes que habitem el planeta, uns profunds canvis culturals que exigeixen una adaptació més flexible, sostenible i conscient en els espais, els temps i els valors. El canvi dels centres educatius no és lineal, ni la resposta unidireccional; comporta l’adequació física dels espais, però també una nova mirada integral, renaturalitzadora i embellidora sobre aquests. Es presenta en aquesta sessió un parell d’eines i exemples de transformació d’espais educatius que serveixin d’inspiració i recolzament a aquests processos: Arquiescola i Patis x Clima.

En el marc d’aquest acte es farà la presentació del projecte: “Espais que eduquen, patis per a tothom”

El projecte és impulsat per les entitats organitzadores d’aquesta sessió formativa amb la finalitat de promoure projectes participatius de redisseny dels patis escolars amb intencionalitat educativa en centres educatius de la ciutat de Lleida.

Organitza