Programa de l’Àrea d’Educació del Museu de Lleida curs 2021-22

Trobada Pedagògica de Presentació. L’Àrea d’Educació del Museu de Lleida i el CRP Segrià proposen aquesta trobada pedagògica amb la voluntat de presentar el programa educatiu per al curs vinent i el projecte ‘Escoles amigues del Museu de Lleida’ que vol començar a desenvolupar el proper curs 2021-2022 com una aposta estratègica per repensar l’acció educativa al museu i del seu treball amb la comunitat. Es comptarà amb la presència de Fernando Hernández-Hernández, investigador en innovació educativa i professor de la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona en una xerrada que intentarà vertebrar la importància de posar en valor de les arts i el patrimoni en l’educació formal i no formal. Es planteja una dinàmica amb el professorat en línia amb la presentació de l’itinerari educatiu “Històries diverses. Redescobrim el museu en clau de gènere” per qüestionar i posar en joc alguna de les obres que formen part de la proposta educativa.

• Data: Dimarts, 7 de setembre de 2021
  • Horari: De 17 a 20 h
  • L’activitat és presencial amb aforament limitat. Té preferència d’inscripció el professorat de les Escoles Amigues del Museu
  •     Programa educatiu Museu de Lleida
  • Inscripció

Programa:

– Benvinguda i breu presentació de la institució.

– Presentació de la trobada i de les participants.

– Breu introducció sobre l’Àrea d’Educació del museu i presentació del programa educatiu per al curs 2021-2022.

– Conferència “De les arts en el currículum i des del museu a una educació integrada a través de les arts”                                                        a càrrec de Fernando Hernández-Hernández.

– Presentació del Projecte AUCA i de l’itinerari educatiu “Històries Diverses”.

– Dinàmica amb el professorat.

– Posada en comú, debat, propostes de millora i treball amb materials didàctics a l’aula didàctica a de l’Àrea d’Educació del Museu de Lleida.