Kit/caixa per fer paper reciclat

Descripció

El Departament d’Educació posa a disposició dels centres educatius un recurs per facilitar l’elaboració i implementació dels seus projectes de medi ambient.

Aquesta experiència didàctica pretén aprofundir en la comprensió de la problemàtica dels residus. La proposta parteix de la interpretació del cicle del paper per ajudar l’alumnat a reflexionar i comprendre els perquès de la problemàtica del consum de p

aper i facilitar l’adquisició d’uns sabers que serveixin per explicar la problemàtica d’altres tipologies de residus.

El taller portàtil conté elements durables que formen l’equip base, al que poden acoblar-se  elements complementaris no inclosos en l’estoig.

• L’estoig conté:

Caixó amb marc mòbil, bastidor amb tela mosquitera, mascle i femella per la premsa, feltres, sedàs,

Disponibilitat Kit/caixa per fer paper reciclat (Reg. 60560)

Reservada del 26 d’octubre al 13 de novembre de 2023 ( Esc Francesc Feliu)
Reservada de l’14 al 18 de novembre de 2023 ( Esc Francesc Feliu)
Reservada del 28 de novembre al 5 de desembre de 2023 (Escola Francesc Feliu)
Reservada del 15 de febrer al 15 de març de 2024 (Escola El Vinyet)
Reservada del 24 d’abril al 29 de maig de 2024 (Escola Els Ganxets)