Beques del Programa d’immersió lingüística en anglès

Beques del Programa d’immersió lingüística en anglès per estades d’una setmana durant el curs 2024-2025 amb opció a un dels dos torns: tardor de 2024 o primavera de 2025.

Es tracta d’una beca que promou el Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports (MEFPE), adreçada a l’alumnat de 6è de Primària i 2n de l’ESO de centres públics, per incentivar la pràctica oral de la llengua anglesa en entorns comunicatius no formals. Així mateix, es tractaran temàtiques d’interès social, i es promourà la convivència amb alumnat d’altres territoris de l’Estat. La llengua vehicular de l’activitat és l’anglès. Per optar a la beca, caldrà presentar un projecte al voltant del següent eix: Sociocultural aspects of the different English-speaking countries around the world.

Per a més informació, consulteu: https://www.educacionyfp.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/general/99/998217/ficha/998217-2024.html#dc1

Termini de presentació de sol·licituds: fins el 28 de abril de 2024 a les 23:59