Seminari – Coordinació per a equips directius de CEE

Fem coordinació dels equips directius dels centres d’Educació Especial de les comarques de Lleida. Som un grup que s’identifica pel treball inclusiu, que treballa per a que cada alumne tingui el recurs més adient. Treballem amb persones i per tant, per la societat.

Persones que en formem part

Tatiana Túnica Burrel  (C. L’Estel, Balaguer), Rosa Maria Tico Sanahuja (CEE TALMA, Juneda), Jordi Botargues Vila i Cristina Capdevila Piñol (Escoles Especials de la Llar de Sant Josep, Lleida), Miquel Gatell Comella i M. Carmen Pallisé Monclús (C. AREMI, Lleida), Oriol Arnau García i Yolanda Palau Santamaria (CEE Les Basses, Lleida), Arnau Galitó Trilla i Agnès Rubinat Arqué (CEE Siloé, Mollerussa), Montse Andreu Rodríguez i Eva Serentill Calafell (C. Santa Maria de l’Alba, Tàrrega),

Dur a terme la coordinació la M. Isabel Fernández Plaza, directora de l’Escola d’Educació Especial l’Esperança, de Lleida. La motivació principal ha estat les ganes i la il·lusió de treballar i ajudar en temes que poden anar bé als alumnes. L’objectiu final és el benestar dels infants i/o adolescents amb algun tipus de necessitat.

La trajectòria recorreguda

La coordinació es va iniciar el curs 2010-11. Durant aquest temps s’ha estat compartint experiències, comentant i adequant-nos a les noves normatives. Poc a poc, s’ha anat incorporant la Inspecció. Alhora ens ha servit també per fer teràpia, ja que a vegades ens sentim una mica sols com a centres d’Educació Especial i no trobem el lloc en el Departament.

El darrer curs, hem treballat diferents temes relacionats amb l’educació especial (aplicatius, procés de preinscripció,…) així com l’exposició de l’Enfocament Restauratiu Global i el funcionament de les Escoles Lliures de Violència.

Ha estat un curs ple d’aprenentatges i amb ganes de seguir avançant.

Fem valoració molt positiva d’aquest seminari, espai on podem compartir neguits, dubtes i alegries. Hem vist que no estem sols i que la unió d’energies fa la força.

Els nostres objectius:
    • Treball per la inclusió.
    • Aportar temes relacionats amb l’Educació Especial.
    • Anar definint el nostre futur.
    • Visibilitat dels nostres alumnes al sistema educatiu i a la societat en general.
😎

Punts forts
  • Equip amb un objectiu compartit i comú.
  • Llarga trajectòria en el món de l’Educació Especial.
  • Experiència.
  • Il·lusió i empenta per sortir endavant en situacions difícils.
 🙄
Els reptes

El nostre repte com a grup és fer-nos més visibles al Departament i que ens tinguin més en compte. A més a més de continuar treballant per la societat, la inclusió i per a que tots els nens i nenes tinguin el recurs més adient.