Seminari – Coordinació per a equips directius de CEE

Fem coordinació dels equips directius dels centres d’Educació Especial de les comarques de Lleida. Som un grup que s’identifica pel treball inclusiu, que treballa per a que cada alumne tingui el recurs més adient. Treballem amb persones i per tant, per la societat.

Montse Andreu Rodríguez i Roser Royes Comas (C. Santa Maria de l’Alba, Tàrrega) – Jordi Botargues Vila, Cristina Capdevila Piñol i Núria Pijuan Quer (Escoles Especials de la Llar de Sant Josep, Lleida) – Arnau Galitó Trilla i M. Montserrat Sagra Boldú (CEE Siloé, Mollerussa) – Miquel Gatell Comella, M. Carmen Pallise Monclus i Alejandra Pociello Grau (Centre AREMI, Lleida) – Montserrat Marco Borgueras (Centre L’Estel, Balaguer) – Josep M. Revés Moliné i Carolina Sarri Lunar (Escola de Jardineria, Lleida) – Rosa Maria Tico Sanahuja (CEE TALMA, Juneda).

La coordinació l’ha dut a terme la Ma Isabel Fernández Plaza, directora de l’Escola d’Educació Especial l’Esperança, de Lleida. La motivació principal ha estat les ganes i la il·lusió de treballar i ajudar en temes que poden anar bé als alumnes. L’objectiu final és el benestar dels infants i/o adolescents amb algun tipus de necessitat.

La trajectòria recorreguda

La coordinació es va iniciar el curs 2010-11. Durant aquest temps s’ha estat compartint experiències, comentant i adequant-nos a les noves normatives. Poc a poc, s’ha anat incorporant la Inspecció. Alhora ens ha servit també per fer teràpia, ja que a vegades ens sentim una mica sols com a centres d’Educació Especial i no trobem el lloc en el Departament.

Aquest curs 2020-21 tot i la situació de Pandèmia ens n’hem sortit molt bé i hem anat aportant durant totes les sessions aquells temes que més preocupaven, neguitejaven o bé desconeixíem…. tot això, comptant amb l’ajuda de la Inspecció

Els reptes

El nostre repte com a grup és fer-nos més visibles al Departament i que ens tinguin més en compte. A més a més de continuar treballant per la societat, la inclusió i per a que tots els nens i nenes tinguin el recurs més adient.