Servei Comunitari

El Servei comunitari, tal i com s’estableix en el currículum de l’educació secundària, és una acció educativa que, de forma obligatòria, ha de realitzar tot l’alumnat a 3r o 4t.d’ESO. Éstà orientada a desenvolupar la competència social i ciutadana, en què l’alumnat, amb la finalitat de millorar el seu entorn, realitza un servei a la comunitat.

Orientacions Servei Comunitari 2020-21

Vídeo: El servei Comunitari a distància, a càrrec de Roser Batlle, 30 de setembre de 2020

Us recordem també que a la web aprenentatgeservei.cat disposeu d’un Banc d’experiències que recull accions APS en temps de Covid19.

En el portal d’APS del nostre Servei Educatiu trobareu informació més concreta sobre els projectes d’Aprenentatge i Servei de la comarca del Segrià:

Justificació de la importància de la metodologia APS.

Documentació.

Projectes en curs.