
Us presentem una nova proposta per dinamitzar el kit de ràdio que teniu als centres educatius: “Sant Jordi a les Ones”, on es convida els centres a enregistrar una recomanació literària en format sonor.
Les recomanacions en format sonor ens poden despertar la curiositat, l’interès, les ganes de llegir un llibre. Per això és necessari que quan ens enregistrem donem la informació necessària perquè l’oient decideixi si li interessa i pugui buscar el llibre.
L’activitat s’inicia el 18 de març i finalitza 23 d’abril, però es pot allargar fins que es consideri oportú.
DOCUMENT AMB TOTS ELS DETALLS PER ENREGISTRAR LA RECOMANACIÓ LITERÀRIA.
- La data límit per a lliurar els productes finals serà preferentment el dia 11 d’abril. Així podrem publicar les vostres propostes al REPOSITORI D’ARXIUS SONORS DEL CANAL DE REPORTERS a partir de Sinapsi i se’n farà difusió a l’XTEC.
- Els centres poden publicar les seves propostes al Nodes de centre amb les etiquetes #canaldereporters #radioreporters #sanjordialesones #bescat
- A continuació teniu els materials de suport per treballar la recomanació literària i la funció comunicativa que us pot ajudar a desenvolupar l’activitat:



