A la captura dels detalls. Apunts pedagògics a Educació Infantil

A la captura dels detalls. Apunts pedagògics a Educació Infantil: Volem aprofundir en temàtiques pròpies d’aquesta etapa educativa, apropant-nos a les necessitats de l’alumnat de les escoles bressol. A més, pretenem donar nous enfocaments i eines al professorat d’educació infantil pel que fa a temàtiques tan diverses com la creació de vincles, les ciències a través dels minimons, la música i la documentació.

1a Conferència a càrrec de M. T Valmanya: Les relacions afectives primerenques i la seva importància en el desenvolupament de la salut mental.

2a Conferència a càrrec de G. Colell: Minimons i descoberta científica

Enllaç al formulari per contestar l’activitat proposada (certificació)

3a Conferència: Grup Krregades: Infantilia. Cançons infantils cantades en lleidatà. Recursos i activitats adaptables.

Enllaç al vídeo en streaming . Horari 18:00h

Enllaç al formulari per contestar l’activitat proposada (certificació)

4a Conferència a càrrec de Eva Sargatal Danés: A la captura dels detalls. El valor de la documentació pedagògica en la pràctica quotidiana.