Cloenda Jornades 0-6 / 2023

Jornades 0-6  2023

Sessió 3:  Reflexió i cloenda

El 24 de març va tenir lloc la darrera sessió de les Jornades de coordinació 0-6 del nostre Districte.

PREGUNTES PEL DEBAT

GRUPS DE REFLEXIÓ

DEBAT I CONCLUSIONS

Propostes finals de les Jornades 0-6 / 2023

• Xerrades a les famílies al juny/juliol des de les escoles d’infantil (no només des de les escoles bressol) abans d’entrar a I3. Es podria portar un expert que fes una aportació quan es parla del procés d’adaptació.
  • Incloure el procés maduratiu de cada infant en relació al control d’esfínters en el traspàs entre escola bressol i escola d’infantil.
  • Establir visites de mestres d’I3 a escoles bressol per compartir aspectes d’acompanyament respectuós.