Trenta anys de Festa Major a les escoles de Sarrià. Una vivència compartida

El passat 26-28 de gener del 2018 es van presentar les conclusions del Fòrum d’educació i cultura popular a la seu de la Conselleria de Cultura.

Al document de sota s’hi referencien les diferents ponències i conclusions, i a la pàgina  231, hi trobareu el resum i les conclusions de la ponència Trenta anys de Festa Major a les escoles de Sarrià. Una vivència compartida  que van presentar les escoles de Sarrià:

• Escola Costa i Llobera
  • Escola Dolors Monserdà Santapau
  • Escola Orlandai
  • Escola d’Educació Especial Pedralbes, Col·legi Santa Dorotea,
  • Escola Tàber
  • Escola Municipal de Música Can Ponsic

Per a més informació podeu consultar la notícia que van publicar el gener de l’any passat
el propi espai web del FÒRUM EDUCACIÓ I CULTURA POPULAR  web https://blocs.xtec.cat/educacioiculturapopular/