Treballs guardonats Jocs Florals Escolars 2019

El passat dimecres 8 de maig de 2018, el Jurat dels  Jocs Florals Escolars del Districte de Sarrià Sant Gervasi es va reunir a la seu dels Serveis Educatius per dur a terme la difícil tasca de triar els millors treballs

• Enguany, s’han presentat  234 treballs corresponents a 32 centres educatius del nostre Districte.
  • El Jurat va decidir premiar 34 treballs de diferents categories, dels quals 9 es van seleccionar com a finalistes als Jocs Florals Escolars de Barcelona.

El lliurament de premis a nivell de Districte es durà terme en l’Acte de Cloenda, el

24 de maig a les 10 h, a la Sala d’Actes del Col·legi Major Sant Jordi (c. Ricard Zamora 4-8).

El dia 4 de juny a les 10 h tindrà lloc, al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, l’Acte final de ciutat dels Jocs Florals Escolars de Barcelona.

El dia 7 de juny a les 10.30  tindrà lloc, al cinema Verdi, l’acte final del conte audiovisual il·lustrat
Carrer de Verdi, 32, vegeu el mapa: Cines Verdi
(previsió horària: uns 90 minuts, 60 minuts de projecció més el temps de la presentació, lliurament de premis i acomiadament)

Des d’aquí, us volem desitjat molta, molta sort als participants!