SUBXARXES XTCD. SESSIÓ 21/10/2021

El passat dijous 21 d’octubre va tenir la primera sessió de formació de les 3 Subxarxes de la XTCD. Va haver una part comú a les tres i després cada subxarxa va tenir el seu webinar. Us enllacem totes les sessions i us destaquem la informació més rellevant de totes tres.

PART COMÚ A LES 3 SUBXARXES (17.30h-18h): Una primera part on en Francesc Rambla, del Servei d’Inclusió i Capacitació Digital de la Secretaria de Polítiques Digitals, en la que ens va par de la competència digital de la ciutadania i ens va informar de la nova certificació ACTIC, que inclou la competència digital.

• Accediu a l’enllaç de la sessió…aquí

SUBXARXA COMPETÈNCIA DIGITAL DOCENT (CDD). Es va treballar la definició de competència digital docent, el marc normatiu, les àrees de la CDD i es va aprofundir en l’Àrea 6 de la CDD, la competència digital de l’alumnat. Per finalitzar, vam comptar amb l’exposició de tres bones pràctiques de centres. Un d’ells va ser de l’Escola Enric Grau i Fontseré, amb el seu projecte Periodistes Digitals relacionat amb el programa Mòbils.Edu.

• Accediu a l’enllaç de la sessió…aquí

SUBXARXA ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE (EDC). Es va treballar al voltant de la diagnosi com a primera part per iniciar l’EDC, recursos per a l’EDC i la cultura digital.

• Accediu a l’enllaç de la sessió…aquí

SUBXARXA COORDINACIÓ DIGITAL DE CENTRE (CDC). Es van treballar qüestions tècniques referents al desplegament d’equips, les funcions de la Coordinador/a digital a les diferents comissions i subxarxes, les funcions del metor o mentora digital, el sistema de gestió d’incidències digitals, l’inventari digital i la interacció amb el SAU.

• Presentació de la sessió…aquí
  • Nodes de suport de la CDC…aquí
  • Si voleu certificar l’activitat, empleneu el formulari que hi ha al webinar i participeu al NUS

Després d’aquestes tres sessions webinars tindran lloc les sessions territorials de Ribera d’Ebre. Tots els inscrits i inscrites rebreu un correu informatiu amb la data exacta i l’enllaç meet a la sessió. Us avancem la previsió:

• Subxarxa territorial de COORDINACIÓ DIGITAL: dimecres 27 d’octubre a les 17.30h
  • Subxarxa territorial de COMPETÈNCIA DIGITAL DOCENT: dimarts 9 de novembre a les 17.30h

#sub-cdd-sessió1 #sub-edc-sessió1 #sub-cdc-sessió1#XTCD #XarxaTerritorialCulturaDigital