VIC – JORNADA FORMATIVA ESCOLES BRESSOL – DEL PATI AL JARDÍ: MÉS ENLLÀ DE LA TRANSFORMACIÓ DELS ESPAIS

Us convidem a compartir amb nosaltres la possibilitat de re(pensar) els espais i temps a l’escola bressol aquesta vegada posant la mirada ens els espais exteriors redescobrint el paper de l’adult i el concepte de jardí i espai exterior.

Data: 20 de maig de 2023
Lloc de realització: Edifici El Sucre – Consell Comarcal d’Osona

Planificació de la Jornada:

09:30 a 10:15 Conferència a càrrec de Glòria Olmos, direcció de les Escoles bressol Municipals de Vic juntament amb Carme Cols i Josep Fernandez, coordinadors de projectes pedagògics.
10:20 a 11:15 COMPARTIR EXPERIÈNCIES: Presentacions simultànies dels centres que ho desitgin.
11:15 a 11:45 Desplaçament a les Escoles Bressol Municipals de Vic (petita pausa per esmorzar).
11:45 a 12:15 Visita dels diferents espais i intercanvi amb l’equip educatiu in situ.
12:15 a 13:30 Reflexió sobre els espais i dinàmica de treball compartida
13: 45  Tancament sorpresa

A l’espai de COMPARTIR EXPERIÈNCIES us demanem i encoratgem que totes les Escoles Bressols i/o educadores, exposeu i compartiu la vostra experiència del treball que esteu fent en els espais exteriors. No cal que siguin projectes consolidats, poden ser punts de partida inicials. No tingueu cap por de compartir aquella experiència que ens pot enriquir a tots per molt petit que sigui el vostre espai i/o projecte. El què importa és el què  aportar als infants.

Podeu fer-nos arribar les vostres experiències fins el dia 15 de maig mitjançant AQUEST FORMULARI. Les educadores que presenteu alguna experiència tindreu un certificat com a ponents.

INSCRIPCIÓ: ENLLAÇ JORNADA
Per inscriure’s caldrà identificar-se amb usuari XTEC i contrasenya.