Activitat de cinema i debat per l’alumnat de 4t d’ESO i Batxillerat

Voleu assistir a una activitat de cinema i debat amb els vostres alumnes?

Cinefòrum amb el documental “Make People Better”, basat en el primer cas d’alteració genètica d’embrions

El 2018, el científic xinès Dr. He Jiankui va creuar una línia sense marxa enrere en l’evolució humana, en alterar l’estructura genètica d’uns embrions per produir els primers bebès amb genomes editats. Aquest controvertit experiment va provocar un clam internacional i les ràpides mesures de les autoritats xineses per fer desaparèixer no només el Dr. He, sinó també les bessones els gens dels quals havia editat.

Aquest documental ens convida a reflexionar sobre qüestions ètiques derivades del desenvolupament científic: és ètic fer tot el que sigui científicament possible?, hem de posar límits a l’edició genètica?, és desitjable el transhumanisme?, s’hauria de permetre la recerca genètica amb humans?

Es tracta d’una activitat de cinefòrum organitzada per la Càtedra de Bioètica de la UVIC-UCC i l’Americana Film Fest dirigida a alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat.

Tràiler del documental

Per més informació podeu contactar amb fundacio.grifols@grifols.com

📆  Dia: dimecres 17 d’abril
🕑  Hora: 10:00h