XVII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta

En el marc del Certamen de lectura en veu alta, s’han realitzat dues semifinals a Osona. El divendres dia 19 es va donar a conèixer el veredicte del jurat. Podeu consultar els finalistes de cadascuna de les categories a les presentacions que trobareu en aquesta pàgina.

També podreu escoltar les lectures de tots els representants dels centres educatius.

A tots els participants a les semifinals la nostra enhorabona per ser uns magnífics lectors. També volem felicitar a tots els que heu estat treballant la lectura a les aules i que heu acompanyat, ajudat i animat als companys que us han representat.

FINALISTES

Grumets Vermells: Oleguer Areñas, de l’Esc. Pompeu Fabra de Manlleu

Grumets Verds: Ariadna Sarri, de l’Esc. Les Escoles de Gurb

Timoners: Antonel Pandurean, de l’Ins. Jaume Callís de Vic