Setmana Bio 2022. Taller dinamitzat “Del camp a la cuina. L’aventura de la producció ecològica”

L’edició d’enguany de la Setmana Bio s’han fet uns tallers dinamitzats sobre l’àlbum interactiu: “Del camp a la cuina. L’aventura de la producció ecològica”.

És el primer any que es fa aquest tipus de dinamització, ha estat una prova pilot i s’ha destinat pressupost per a fer 20 tallers d’aquests tipus a tot Catalunya.  De forma general s’ha previst que els tallers acullin un grup-classe d’uns 25 alumnes, de primària (6 a 12 anys) i tinguin una durada d’1h-1h20’. La dinamització i organització dels tallers anirà a càrrec de l’entitat MEL educació ambiental.

Si voleu saber més informació sobre la resta d’activitats, podeu fer una ullada a les activitats escolars que hi ha actualment inscrites.

Fins al dia 14 d’octubre es poden fer noves inscripcions.