XV Trobada de Corals d’Educació Infantil i Primària. Curs 2016-2017

Inscripció del 17 d’octubre al 18 de novembre

Aquest curs 2016-2017, el Departament d’Ensenyament convoca la XV Trobada de Corals d’Educació Infantil i Primària, amb l’objectiu de potenciar i difondre l’educació musical que estan duent a terme molts mestres a les nostres escoles.

La música és una eina indispensable en l’educació, ja que a través de la música es treballen molts aspectes de la formació integral de la persona, tant en la vessant del desenvolupament personal com de les habilitats socials i relacions interpersonals, així com en l’adquisició de les competències bàsiques.

Amb les trobades es facilita l’actuació pública de les corals de les escoles, proporcionant un espai on es visualitza el treball dut a terme durant tot el curs per cadascuna d’elles. També es facilita que l’alumnat conegui molts altres nens i nenes de Catalunya que com a ells els hi agrada cantar.

El concert conjunt de la Trobada és un espai on fer música junts compartint les emocions.

La Trobada de corals d’Educació Infantil i Primària és una activitat organitzada des del Servei d’Ordenació dels Ensenyaments de Règim Especial que està descentralitzada als diferents Serveis Territorials / Consorci d’Educació de Barcelona, els quals fixen les poblacions, llocs i dies on es realitza la seva trobada, que normalment es duu a terme el mes d’abril o maig.

Calendari

A mesura que es vagin confirmant els llocs de realització de les diferents tobades s’aniran afegint a la graella.

Serveis territorials Data Ciutat Lloc Imatges i vídeos
Baix Llobregat 11 de maig de 2017 Sant Boi de Llobregat Can Massallera
Girona 7 i 9 de març de 2017 Santa Coloma de Farners  Auditori Santa Coloma de Farners
Tarragona 6 de maig de 2017 Tarragona Teatre del Complex Educatiu de Tarragona