Seminari de caps d’estudis i coordinacions pedagògiques: tret d’inici

El dia 13 d’octubre s’ha donat el tret d’inici del Seminari de caps d’estudis i coordinacions pedagògiques dels centres escolars del nostre districte, un clàssic dins de les activitats de formació que ofereix el centre de recursos pedagògics del nostre servei educatiu.

En aquest espai de trobada i intercanvi d’experiències es proposen bones pràctiques, detecten necessitats i s’ofereixen recursos i eines per tal d’afavorir l’acció educativa i organitzativa en les comunitats escolars. Alhora, a partir d’aquest treball compartit, també s’afavoreix el treball en xarxa entre escoles i instituts del territori.

En el marc de la trobada d’ahir també es va presentar i trametre les primeres informacions sobre el desplegament del Pla d’Educació Digital de Catalunya [PEDC] i la implementació de l’Estratègia Digital de Centre [EDC].