Subxarxa competència digital docent: inscripció oberta

Aquesta subxarxa de Competència Digital Docent [CDD] proporciona un espai de comunicació i treball en xarxa entre docents del servei educatiu de Catalunya [centres de primària i secundària de la xarxa pública i concertada] per fer difusió del nou Marc competencial i promoure el desenvolupament de la competència digital docent.

Com s’organitza?

• Les sessions estan formades per 6 sessions més una de tancament [seminaris-webinar], amb l’afegitó d’un seguit de sessions de seminaris territorials de dinamització entre els i les docents inscrits/es del nostre districte (22h al llarg del curs escolar en mode virtual “preferentment”), així com la participació en converses i fils a l’espai virtual d’intercanvi de informació i experiències NUS, dins del grup “Competència digital docent”. al qual us hi podeu afegir directament amb el vostre identificador corporatiu XTEC.

Qui hi pot participar?

• Tots i totes els/les mestres de les escoles i professorat d’institut i/o educació secundaria dels centres [públics i concertats] del districte de Les Corts.

La inscripció encara és oberta?

SÍ, encara us hi podeu inscriure. El termnini és fins el dia 20 d’octubre.

Com m’hi puc inscriure?

INSCRIPCIÓ SUBXARXA DE COMPETÈNCIA DIGITAL DOCENT

La participació a la xarxa i als seminaris territorials que es facin s’acredita com una activitat de formació?

SÍ, participar a la xarxa i als seminaris de formació (en format virtual, principalment) acrediten 30h de formació.

Aquesta formació forma part del conjunt d’activitats de dinamització associades al desplegament de l’Estratègia Digital de Centres [EDC], un programa en què hi hauran de participar tots els centres educatius de Catalunya.