L’àliga que no recordava qui era

Amb motiu de la Diada de Sant Jordi, volem aprofitar per recomanar-vos aquest conte bilingüe, català/anglès, de la Barbara Bende i il·lustrat per nostra companay Irene Grau, “L’àliga que no recordava qui era” que en paraules de la seva autora és “un senzill conte il·lustrat que dona suport a la cerca, a les equivocacions, a provar…”.

Aquest petit conte pensat tant per a adults com pel més petits, de 7 a 107 anys, demostra a través del camí evolutiu d’una àliga que intenta fer d’animals diversos fins a tornar a ser ella mateixa i estar satisfeta, que només la cerca és el camí per arribar-hi. El relat dona suport a la cerca, a les equivocacions, a provar i a acceptar allò que és: fonament de l’aprenentatge i de l’evolució.

El text va acompanyat d’unes il·lustracions figuratives molt expressives, acolorits amb aquarel·la i perfilats amb tinta. I els diferents elements amagats dins, volen fer pels més petits que aquesta lectura sigui un gaudi i una font d’inspiració per a la comunicació entre pares-fills i docents-alumnes.

El llibre es podeu trobar a les tres llibreries de Sant Cugat, i avui, diada de Sant Jordi, entre les 17 i 19 h, juntament amb les autores, al parc Ramon Barnils de Sant Cugat (davant de l’Auditori).

Moltes felicitats, Irene (I Barbara)!!!