Èxit a “Tots Tenim Talent”

Per primer cop a Catalunya i a Espanya es va crear el primer talent show per a persones sordes, “Tots Tenim Talent”, una iniciativa impulsada per l’associació gironina de sords. Van haver un total de 13 participants, 6 dels quals van arribar a la gran final celebrada a Girona el passat 26 de gener. Els participants es disputaven 3 dels premis que s’oferien: Un 1r premi de 450 eur; un 2n premi de 250 eur i un 3r premi de 100 eur. La nostra alumna Maria Rosa Contreras, que presenta una DAP amb IC i que actualment cursa 4t d’ESO a l’escola Taller Xalest, va guanyar el 3r premi. Va participar amb un vídeo el qual va aconseguir més de 350 likes a Facebook i més de 7 mil reproduccions. Tant el vestuari com el maquillatge, la música i disseny del vídeo el va idear ella mateixa.

Des d’aquest espai volem felicitar a la Maria Rosa Contreras!!

Vídeo #5: Maria Rosa

Vídeo #5: Maria RosaInterpretació robot ? (la Maria Rosa és sorda profunda amb implant. Ella mateixa es maquilla i crea les coreografies)Interpretación robot ? (Maria Roda es sorda profunda con implante. Ella misma se maquilla y crea las coreografías)VOTA!

Publicada por Tots tenim talent en Domingo, 21 de octubre de 2018