Premis Jocs Florals d’alumnes atesos pel CREDA

Ens fa molta il·lusió informar-vos que durant els passats Jocs Florals, amb motiu de la Diada de Sant Jordi, han resultat premiats els treballs d’alguns alumnes atesos pel nostre CREDA. Les seves logopedes ens han fet arribar aquestes informacions i comentaris:

L’alumne de segon de primària de l’Alba Castro, en Sunkai Zhu, va guanyar el primer premi de la seva classe de l’Escola Sant Martí de Cerdanyola. Ho va fer amb un cal·ligrama del Taj Mahal que correspon al nom de la seva classe. L’Alba ens explica que “…la veritat és que va ser emocionant sentir-lo llegir davant de tota l’escola escoltant en silenci absolut…” Moltes felicitats Sunkai!!

També va resultar premiat a la categoria de llengua castellana el text “Un Quijote del siglo XXI” de l’Omar Boussof de 1er d’ESO del Col·legi Martí de Terrassa. La seva logopeda, la Montse Segarra, ens comenta que a la sessió de logopèdia ell va decidir la temàtica sobre la qual volia parlar i va fer l’esquema de les idees principals després de que la seva tutora, l’Eva Santos, els va suggerir a tot el grup el títol. Posteriorment, a casa seva va elaborar ell sol el text final. La Montse destaca “…que té un mèrit enorme tenint en compte el perfil lingüístic d’aquest noi (TEL). I és tot un honor per als logopedes que hem treballat amb ell (Jordi Hernández, Irene Grau i Montse Segarra) veure on ha arribat”. Moltes felicitats Omar!!