INTERVENCIÓ EN DIFICULTATS D’APRENENTATGE

3ra. edició del curs INTERVENCIÓ EN DIFICULTATS D’APRENENTATGE (26 de Gener de 2019).

Aquesta formació té com a objectiu dotar als professionals que estan en contacte amb l’alumnat amb dificultats d’aprenentatge, de recursos i eines per a la seva millora, tant a l’aula, en sessió de reeducació, psicològica o d’assessorament familiar.

S’abordaran els trastorns específics de l’aprenentatge: dislèxia, disortografia, discalcúlia, TEL i TDAH.

Els objectius d’aquest curs són:
– Dotar als professionals, que estan en contacte amb l’alumnat amb dificultats d’aprenentatge, de recursos i eines per a la seva millora, tant a l’aula, en sessió de reeducació, psicològica o d’assessorament familiar.
– Aprendre a classificar els diferents tipus de dificultats d’aprenentatge.
– Conèixer les fortaleses i febleses cognitives, comportamentals i emocionals.
– Adquirir recursos per aprendre a fer un bon tractament (intervenció reeducativa, intervenció a l’aula, intervenció emocional i comportamental i intervenció familiar).

Clica la imatge per obtenir més informació