SORTIDA DEL CREDA DE LA CATALUNYA CENTRAL

El 19 de maig tot l’alumnat del CREDA, amb pèrdua auditiva, ens vam trobar a la sortida que s’organitza cada curs.

La sortida va ser al parc de l’Agulla on els alumnes del CREDA van poder passar el dia fent les activitats, que els estudiants del CFGS d’Animació Sociocultural i Turística i de Mediació Comunicativa de l’INS Guillem Catà de Manresa, havien preparat perquè les poguéssim gaudir tots junts.

La Cleopatra havia perdut la creu d’Ankh i la van haver de buscar fent diferents jocs i seguint pistes fins que al final van descobrir on era i qui l’havia robat! Aquest va ser el fil conductor de la trobada d’aquest curs.

Va ser un dia molt divertit fent els diferents jocs i també especial per la retrobada d’alumnes i logopedes que feia temps que esperaven aquest dia.

Agraïm, una vegada més, la implicació i l’organització dels alumnes del CFGS d’Animació Sociocultural i Turística i de Mediació Comunicativa; des de l’animació a través dels vídeos i de la proposta temàtica, fins a la planificació de les activitats, la realització d’aquestes i el suport que, com a monitors i monitores, han donat als alumnes del CREDA en les diferents activitats. Gràcies a ells i a elles tindran un bon record d’aquesta sortida.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut