40a TERTÚLIA DE CRIANÇA

El dimecres 14 de novembre de 17:30 h. a 19:30 h. a la sala d’actes del Casal de les Escodines, podreu participar de la 40a. Tertúlia de Criança.

L’entrada és lliure i els infants hi són benvinguts.
El tema escollit és “Activitats inclusives”. Participem o creem activitats on es puguin apuntar tots els infants que així ho desitgin? Què entenem per inclusió? Quins beneficis aporta als infants aquesta diversitat? Parlarem de com les famílies i els infants vivim les activitats fora de l’horari escolar i de llar d’infants.

Altres activitats a tenir en compte:

• Musica per a nadons amb l’Anna Vega. Divendres 16 i 23 de novembre i 14 de desembre. 30€ a l’escola de música l’ESCLAT (C/ Saclosa 17, Manresa).
  • Grup de suport a la lactància materna Fem Pit. Dimecres i dijous alternant setmanes i matins i tardes al SIAD (C / de la Canal, 6, 1r pis. Manresa) fempit.wordpress.com Gratuït.
  • Grup postpart CAP BAGES, es troben un matí a la setmana al CAP BAGES (C/ de Soler i March, 6 – 938 74 81 78). Gratuït.
  • Tertúlies de criança. Una tarda al mes. http://tertuliescriar.blogspot.es/ Gratuït.