TROBADA D’ALUMNES: SCAPEROOM

Aquesta setmana, el dimarts a la tarda,  a l’escola Puigberenguer de Manresa, vam poder fer un cop més una trobada dels alumnes amb pèrdua auditiva de la zona del Bages i del Moianès.

Vam passar una tarda molt divertida seguint , per equips d’edats, els diferents reptes que es proposaven a cada parada de l’scaperoom. Cada grup havia de resoldre unes proves i al final tots havien de tenir el codi que els donava accés al tresor o premi de l’scape. Vam acabar l’activitat amb bon berenar que era el tresor que van aconseguir entre tots gràcies al codi de números que van obtenir en els diferents jocs.

Mentre els alumnes  jugaven   les famílies van poder fer també una trobada en la que es van anar establint vincles i compartint experiències i vivències.

Com sempre que es fan trobades va ser una estona molt especial de retrobades i d’amistat.

Volem agraïr molt ,especialment, un any més el suport de l’escola Puigberenguer que ens va deixar espais de l’escola i que, com sempre, ens acull amb els braços oberts, gràcies.