GENIALLY DE NADAL FET PER UNA ALUMNA DEL CREDA

Avui aquest article és especial perquè en els articles que publiquem sovint fem propostes d’activitats que fan diferents professionals per a poder treballar amb els alumnes. Aquest article és per presentar una activitat diferent. Avui la iniciativa  la té una de les nostres alumnes, l’Abril, que juntament amb la seva logopeda, han elaborat aquest genially tan fantàstic per  treballar el Nadal i l’hivern.

És un regal molt bonic que ens ha fet l’Abril i que segur que altres nens i nenes el podran fer i gaudir. Moltes gràcies Abril i Izar per aquest genially tan divertit que heu creat.