TALLERS D’AUDICIÓ

Aquest curs l’equip del CREDA: audioprotesista, psicopedagogues i logopedes hem anat a alguns centres on treballem amb alumnat amb pèrdua auditiva per a dur a terme tallers d’audició amb els companys i companyes d’alumnat amb pèrdua auditiva.

Han estat uns tallers molt interesants on es consciencia i sensibilitza als alumnes i als centres de què és una sordesa i el que és important tenir en compte a l’aula per afavorir al màxim el procés auditiu que es dóna a l’aula en cada moment.

Aquí us deixem una presentació que ha fet l’escola de La Font de Manresa d’un taller que es va fer al març . És un vídeo que està molt bé perquè els mateixos alumnes expliquen tot el que van fer al taller amb un recull de fotos que han recollit per a fer la  presentació. Moltes felicitats als alumnes i a l’escola per aquesta iniciativa tan original de ,ser ells mateixos, els que narran l’experiència viscuda.

Aquest taller el van realitzar la Núria Dinarès i la Núria Subirana.