SORTIDA ALUMNES CREDA CATALUNYA CENTRAL

El passat dilluns 9 de maig vam poder celebrar la Sortida anual d’alumnes amb pèrdua auditiva del nostre CREDA de la Catalunya Central. Hi van participar més de 40 alumnes de Primària i Secundària.

Després de més de dos anys sense poder organitzar aquesta activitat, degut a la pandèmia que tant ha limitat les relacions socials de grans i petits, hem gaudit d’un dia meravellós ple d’activitats, retrobades i emocions.

Com ja és tradicional, la sortida es va programar de manera conjunta amb l’alumnat del grau mig d’Animació Sòciocultural de l’IES Guillem Catà de Manresa. Enguany, les activitats giraven entorn a l’àmbit de la Creativitat. Els nens i nenes, nois i noies que van participar van poder posar a prova la seva capacitat creativa en diferents sectors: expressió corporal, dansa, equilibris, dibuix…

Després de les activitats grans i petits, van dinar tots junts i acontinuació van tenir temps lliure per jugar als diferents espais del parc.

Un gran dia amb una molt bona companyia!!! Amb ganes de tonar-hi!!! Gràcies petits, grans i famílies per la vostra participació.