NOU MATERIAL D’AUDICIÓ

El CREDA Catalunya Central està molt il·lusionat compartint amb vosaltres aquest material de treball auditiu elaborat per l’equip de logopedes. Es tracta d’un projecte pensat per estimular i entrenar l’audició d’aquells infants que presenten una pèrdua auditiva. Està pensat més per alumnat de cicle superior i secundària, però també es pot aplicar en alumnes de cicle mitjà.

Com podeu llegir a la seva presentació, en la seva creació han participat professionals que treballen actualment al CREDA CC o han treballat en algun moment durant la seva elaboració. A més, es fa un preciós homenatge a la nostra estimada Neus Escudé, qui va iniciar aquest bonic projecte fa uns anys.

El material consta d’un seguit d’activitats classificades per blocs d’intervenció: Discriminació, Identificació, Reconeixement i Comprensió. També hi trobareu un bloc d’activitats per treballar les Habilitats Perceptives: anàlisi, síntesi, tancament, cadència i entonació de frases. Totes les tasques s’obriran en documents PDF que han estat organitzats en un DRIVE.

Desitgem que us agradi aquest material que ha estat elaborat amb tant d’entusiasme i que us sigui molt útil en el vostre dia a dia!