TROBADA D’ALUMNES DE SECUNDÀRIA DEL BERGUEDÀ

Aquest dimarts 20 de febrer els alumnes de secundària del Berguedà ens hem pogut trobar per primer cop a la nostra comarca. Per fer-ho, hem fet una activitat de bateig d’escalada al Rocòdrom Peu de Via de Berga.

Ha estat una tarda molt emocionant ja que ha estat la primer trobada de joves feta al Berguedà i perquè ens hem pogut conèixer una mica millor fent una activitat tan especial com és l’escalada .

Aquesta activitat ens ha agradat molt tant a joves com a adults! Hem d’agrair el suport de l’Ajuntament de Berga, ja que sense ells aquesta trobada no hagués estat possible. També volem donar les gràcies al Rocòdrom Peu de Via que ens ho ha facilitat tot per poder fer l’activitat amb l’alumnat.

Us animem molt a que proveu esports com l’escalada! A nosaltres ens ha encantat!!