Conferències i Vídeos d’educació matemàtica

Diversos cicles de conferències organitzats des de l’Àmbit matemàtic del CESIRE

Al llarg del curs s’ofereixen al professorat de matemàtiques de secundària un seguit de conferències adreçades tant a la formació de formadors en temàtiques específiques, encetant línies de treball i aprofundiment, com als docents que vulguin incorporar les propostes a l’aula.

Les noves conferències s’anunciaran el proper mes d’Octubre.

Des de les associacions de docents de matemàtiques de Catalunya ja fa anys que es porten a terme un seguit d’activitats que ajuden a dinamitzar els centres i les classes de matemàtiques. Activitats que promouen elaborar vídeos en els que les matemàtiques responen a una pregunta, reconèixer les matemàtiques que ens envolten i fotografiar-les, o aprendre a fer petites investigacions a l’aula.

Us proposem 3 conferències en les que mestres i professorat de matemàtiques que són al darrera de l’organització d’aquestes activitats ens explicaran qui les organitza, com les porten a l’aula i quins beneficis aporten a l’alumnat. A més ens proposaran exemples de produccions dels alumnes i ben segur que també algun repte per fer les conferències més dinàmiques.

Enllaç als vídeos generats des del CESIRE. Inclou un apartat de conferències i materials de formació així com el recull de propostes didàctiques per portar a l’aula.