Materiales manipulativos para generar situaciones de aprendizaje en primaria.

El paso de la decena, las llevadas, las divisiones con decimales… Hay muchos contenidos que cuesta trabajo que nuestros alumnos manejen con fluidez. Los materiales manipulativos y las metáforas nos pueden ayudar. ¿Cómo podemos asegurar que las analogías que hacemos llegan a nuestros alumnos?

Nivell: Primària
Format: Conferència
Àrea de coneixement: Matemàtic

Conferència a càrrec de José Ángel Múrcia, autor del blog TocaMates i del llibre “Y me llevo una“. És professor de didàctica de la matemàtica a la Universidad Complutense de Madrid i formador de formació permanent. També forma part de l’equip de didàctica de Smartick.

Resum:

Per poder tenir el certificat del cicle Mirades Matemàtiques heu d’estar inscrits a GTAF i respondre el següent formulari de participació un cop s’hagi emès la conferència.

Data d'incorporació: 25/11/2022