Dades i estadística a secundària

Nivell: Batxillerat Secundària Obligatòria
Format: Conferència
Àrea de coneixement: Matemàtic

Conferència “Dades i estadística a Secundària” a càrrec d’en Pepus Daunis i la Glòria Mateu, professors d’estadística del Departament d’Informàtica, Matemàtica Aplicada i Estadística de la Universitat de Girona.

• Emesa el: Dimecres 1 de juny de 2022
  • Enllaç a l’emissió: https://youtu.be/v502yKi2RzM
  • Enllaç al formulari de participació (a partir de dimecres a les 19.30 h).
  • Presentació de la conferència
  • Resum:  En aquesta presentació volem mostrar diferents exemples que poden servir per portar l’estadística a l’aula. Són exemples reals, que s’han portat a terme en les nostres assignatures d’estadística o en jornades adreçades a alumnat de batxillerat que requereixen de la participació activa dels estudiants. L’objectiu de la xerrada és que, a partir dels exemples mostrats, tothom en pugui treure idees per dissenyar activitats i introduir conceptes estadístics per a l’alumnat.
Data d'incorporació: 25/11/2022