Nivell: Infantil Primària
Format: Conferència

Conferència: Estrategias para el desarrollo del sentido numérico, la estimación y el cálculo mental en Primaria

• A càrrec d’en Marcos Marrero, mestre de matemàtiques a Canàries.
  • Data: Dijous, 19 de gener de 2023
  • Enllaç a l’emissió

Resum: En esta charla compartimos actividades de aula que nos permitan reflexionar sobre las matemáticas, pero sobre todo, sobre su didáctica. Los materiales manipulativos serán los protagonistas ya que será a través de ellos donde vamos a poder materiales muchas ideas y conceptos matemáticos. Además dedicaremos una parte de la tarde a reflexionar sobre el cálculo mental.

BioData: Marcos Marrero, treballa en una escola pública al sud de Tenerife, Illes Canàries, a l’escola CEIP Isaac de Vega.
Va començar com a docent d’Educació Física, però poc després de començar (al voltants del 2009) va assistir a un curs de matemàtiques manipulatives a càrrec d’Antonio Martín (Tony) que li va suposar un canvi radical.
Actualment és formador en didàctica de les matemàtiques a infantil i primària, membre i formador de la Sociedad Canaria de profesores de Matemáticas i del  Proyecto Matemáticas Newton Canarias, col·laborador en conegudes revistes de divulgació matemàtica, autor de quaderns de matemàtiques per primària i docent que dedica tot el seu horari a l’escola a treballar les matemàtiques amb docència compartida tant a infantil com a Primària.

Data d'incorporació: 23/01/2023