Incorporació de nou material pels tallers de fauna

El Camp d’Aprenentatge del Ripollès estem constantment creant noves activitats per oferir als centres una oferta pedagògica adaptada a la seves necessitats. Apostem per unes activitats creatives i manipulatives, així doncs hem comprat nou material per ampliar la col·lecció d’ocells de peluix per l’activitat Llegeix més»

Jornades de coordinació amb els centres

El passat 7 de setmenbre es van realitzar a les instal·lacions del Camp d’Aprenentatge del Ripollès unes noves les jornades de coordinació amb els mestres i professors del diferents centres que ens visitaran durant el curs 2018-2019.
En el transcurs del matí, el professorat va poder… Llegeix més»

Propostes curriculars al CdA del Ripollès

El Camp d’Aprenentatge del Ripollès oferix diferents propostes de treball curricular per a alumnes de primària, secundària i batxillerat. En l’àmbit de les ciències naturals, socials i de les d’humanitats.
Per a tot l’alumnat s’ofereixen diferents propostes de treball curricular plenament adaptat a les necessitats de… Llegeix més»