- ABELLA, Anna. Com convertir el teu fill en un amant del còmic. El Periódico (31 de març de 2020)
- ABEYÀ, Elisabet. Gianni Rodari, cent anys. El Diari de l’Educació (25 de setembre de 2020)
- BADIELLA, Jordi. La pàgina 99 en temps de covid. El Diari de l’Educació (26 d’octubre de 2020)
- AGUILAR, Laia. El centenari de Gianni Rodari. Ara Criatures (5 de setembre de 2020)
- AGUILAR, Laia. Literatura infantil i juvenil LGTBI. Ara Criatures (18 d’abril de 2020)
- AGUILAR, Laia. Recuperar els clàssics juvenils. Ara Criatures (4 de juliol de 2020)
- ALABART, Marc. 14 consells perquè els mestres confinats promoguin la lectura. Catorze 14 (1 d’abril de 2020)
- AMAT CASTELLS, Vanesa. Sis qüestions sobre la lectura i l’escriptura al cicle inicial. Guix. Elements d’Acció Educativa núm. 470 (setembre 2020), p. 51-55
- BERGADÀ. Nati. 26 contes per celebrar amb la canalla el Dia Internacional de les Dones. El Diari de l’Educació (5 de març de 2020)
- CALVO BUIL, Nati. 5 claus per impulsar un estiu lector des de les biblioteques. Obrim l’Educació. Una crida de la Fundació Jaume Bofill (28 d’abril de 2020)
- CENTELLES, Jaume. Etern Rodari. Cent anys del seu naixement. Guix. Elements d’Acció Educativa núm. 463 (febrer 2020), p. 67-68
- CENTELLES, Jaume. Zooescrivint. L’impuls de la lectoescriptura amb les mascotes amigues. Guix. Elements d’Acció Educativa núm. 470 (setembre 2020), p. 69
- CRUZ, Maria del Carmen. La biblioteca escolar: oportunitat o càstig?. COMeIN [en línia] (novembre 2020)
- DOMÈNECH, Mar. 14 contes infantils que combaten l’emergència climàtica. El Diari de l’Educació (24 de gener de 2020)
- Els còmics essencials del 2019, segons la crítica. El Periódico (13 de febrer de 2020)
- Entrevista Gregorio Luri: “Les descripcions minucioses han desaparegut de la literatura”. El País (20 d’abril de 2020)
- GIMÉNEZ FAJARDO, Toni. La imaginació al poder. Gianni Rodari i les seves filastrocche. Viure en família núm 85 (setembre 2020), p. 47-51
- GUITART, Anna. Literatura i prou. Ara (18 de desembre de 2020)
- IGNOTOFSKY, Rachel. Científiques il·lustrades. Catorze 14 (30 de gener de 2020)
- JUAN, Anna. 14 idees per acompanyar la lectura a casa. Catorze 14 (8 d’abril de 2020)
- JUSTÍCIA, Antònia. El tamaño sí que importa. Cuentos infantiles que juegan con los formatos. La Vanguardia (4 de desembre de 2020)
- Les biblioteques escolars temen el seu “desmantellament” després de la pandèmia. Ara (25 de maig de 2020)
- LLUCH, Gemma. La lectura digital y la analógica en (el centro y) las BBEE. Libro abierto (22 d’octubre de 2020)
- MANRESA, Mireia. Llegir a cas, llegir a les aules. El Diari de l’Educació (19 de maig de 2020)
- MARCOS, Ana. Infantil o realista: se abre el debate sobre la ilustración para niños. Babelia. El País (7 de setembre de 2020)
- NOVOA, Cristina. Bibliotecas escolares, “aceleradores de innovación”. Libro abierto (17 de desembre de 2020)
- OLIVER, Diana. Despertar el amor por la lectura a través del cómic. El País (3 de gener de 2020)
- RODARI, Gianni. Com aprendre rient. Les maneres de Gianni Rodari per inventar històries còmiques per als més petits. Catorze 14 (4 de novembre de 2020)
- ROS, Roser. Més literatura, sisplau!. Viure en família núm. 82 (gener 2020), p.15
- RUIZ, Gisela. Les biblioteques després de la pandèmia. Catorze 14 (26 de maig de 2020)
- SAURA, Víctor. “Qui falla en comprensió lectora, falla en gairebé tot”. El Diari de l’Educació (7 de gener de 2020)
- SAURA, Víctor. El còmic com a recurs didàctic per apropar la Història als adolescents. El Diari de l’Educació (7 de gener de 2020)
- SIMÓ RODRÍGUEZ, Joan. I si llegim? I si investiguem I si calculem?. Núvol. El digital de cultura (8 d’octubre de 2020)