#mEDUTARRACO24

#mEduTarraco24 és un projecte de georeferenciació multicompetencial amb el suport dels dispositius mòbils en què l’alumnat haurà de mobilitzar els seus coneixements, les seves habilitats i capacitats d’observació, raonament i pensament crític per solucionar els reptes que se’ls presenten.

mEduTarraco24 és una experiència oberta a la comunitat educativa, famílies, alumnat i grups d’amics, poden participar en aquest joc de geolocalització que permet conèixer la ciutat de Tarragona.

El projecte s’obre en el període que va des de l’1 de febrer al 30 d’abril de 2024, perquè els usuaris i usuàries triïn la data més convenient per fer l’activitat.

Els centres us podeu inscriure a través del següent formulari.

Per a més informació podeu consultar el web del projecte.