ÚS DELS TELÈFONS MÒBILS ALS CENTRES EDUCATIUS

El Departament d’Educació ha establert unes directrius clares pel curs 2024-25, per assegurar que l’ús dels mòbils no interfereix amb el procés d’aprenentatge de l’alumnat i la convivència entre els membres de la comunitat educativa.

• S’estableix la restricció absoluta a infantil i primària, i a secundària només es podrà usar durant les activitats d’aprenentatge quan compleixi una finalitat pedagògica indicada pel docent.
  • Són un marc comú general, que cada centre prendrà com a referència i que podrà concretar a posteriori, d’acord amb la seva comunitat educativa.
  • L’objectiu és potenciar la convivència als centres i minimitzar els aspectes disruptius del mòbil, sense oblidar la importància de garantir l’assoliment de la competència digital dels alumnes.

Pots consultar els següents documents per saber-ne més sobre l’ús dels telèfons mòbils als centres educatius: