FORMACIÓ ADREÇADA A PROFESSORS DE LLENGUA CATALANA DE SECUNDÀRIA I BATXILLERAT

Us presentem una proposta formativa en línia adreçada a professors de llengua catalana, anomenada La gramàtica de construccions: una proposta comunicativa d’ensenyament-aprenentatge dels pronoms febles (codi 9001790555). Es tracta d’una proposta de formació experimental que s’adscriu a la línia d’investigació dels doctors Andreu Sentí (Universitat de València) i Carles Segura (Universitat d’Alacant) sobre l’anàlisi dels models d’ensenyament-aprenentatge dels pronoms febles d’estudiants de català com a L2.

Aquesta experimentació forma part del procés d’anàlisi científic en què se segueix un model teòric alternatiu al tradicional per a explicar la gramàtica, concretament, la gramàtica de construccions cognitiva i la seva aplicació pràctica. Aquesta investigació pretén obtenir dades empíriques dels avantatges (o no) de la gramàtica de construccions cognitiva com a model per a implementar una gramàtica pedagògica i avaluar els materials didàctics que s’oferiran.

Aquesta formació és una bona oportunitat perquè el centre educatiu pugui participar en els projectes acadèmics universitaris i perquè els docents tinguin més eines que els permetin adoptar enfocaments alternatius.

L’aplicació al centre obre la possibilitat de participar en el congrés sobre didàctica que se celebrarà a València durant el 2024.

Inscripció finalitza el 10 d’octubre: codi 9001790555

Correu de contacte: competencialing@xtec.cat

Per a més informació pots consultar el pdf explicatiu

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>