DANSA ESCOLA

Amb motiu del Dia Internacional de la Dansa, el proper 30 d’abril, tindrà lloc la trobada de danses de les escoles del Baix Penedès.
L’acte, que s’iniciarà a les 10:15h  i finalitzarà a les 12:30h, comptarà amb l’Escola Els Quatre Vents, l’Escola Sant Julià, l’Escola Mossèn Jacint Verdaguer, el Col.legi Sagrat Cor, l’Escola Pau Casals, l’Escola Mare de Déu del Priorat, l’Escola Àngels Garriga, l’Escola Àngel Guimerà, l’Escola Vilamar,  l’Escola La Ginesta, l’Escola Àngels Garriga, l’Escola Marta Mata i, l’Escola Les Eres.

Durant el matí, es realitzaran 4 tallers d’aproximadament 20 min cadascun:

TALLER 1
Interpretació de tres danses treballades a l’escola a la plaça Tívoli (El Vendrell).
TALLER 2

Audició de a l’auditori gran de l’EMMPAC a càrrec de David Melgar pianista i Jessica Pons al violí.

TALLER 3
Taller de percussió corporal a l’auditori petit de l’EMMPAC càrrec de Noè Forés.
TALLER 4
Taller de coreografies a càrrec de l'acadèmia de ball LA FACTORIA.