L’AUTISME DE 0 A 3 ANYS

El 2 d’abril és el Dia Mundial de Conscienciació sobre l’Autisme, un període en què es promou la consciència, l’acceptació i la comprensió de les persones que viuen amb trastorn de l’espectre autista (TEA). En línia amb aquest objectiu, hem organitzat una sessió de formació dirigida específicament a les llars d’infants de la nostra comunitat educativa i professionals de l’àmbit de la salut. Des de l’Associació Autisme amb Futur i la Cooperativa Somriu de Vilafranca, ens proposen una formació gratuïta telemàtica que tindrà lloc dilluns 15 d’abril.

Detalls de la Formació:

ELS SIGNES D’ALERTA DE L’AUTISME EN INFANTS DE 0 A 3 ANYS.
DETECCIÓ PRECOÇ EN L’ENTORN ESCOLAR.Data: 15 d’abril de 2024

Hora: 18h – 20:30h

Lloc: Plataforma virtual, via zoom

INSCRIPCIÓ PRÈVIA NECESSÀRA AQUÍ

Aquesta formació té com a objectiu divulgar els signes d’alerta relacionats amb l’autisme a tots aquells professionals que atenguin a infants de 0-3 anys; fent èmfasi en aquells que treballen en escoles bressol.

Els darrers estudis ens mostren la gran importància d’una intervenció el més primerenca possible per incidir en el desenvolupament dels infants de manera positiva i preventiva. Així doncs, si els professionals que acompanyen els infants poden detectar signes d’alerta per petits que siguin, estarem millorant el desenvolupament d’aquell infant.
Agrairíem enormement si poguéssiu difondre aquesta informació entre les llars d’infants del vostre municipi i encoratjar el seu personal a participar en aquesta valuosa oportunitat de formació.

Si teniu alguna pregunta addicional, no dubteu a posar-vos en contacte amb a través d’aquest correu electrònic:info@somriupenedes.cat