6ª EDICIÓ DEL CONCURS PHYSICAT

El CRP del Gironès organitza la 6a edició del concurs Physicat. El concurs consisteix en la resolució de problemes de física en equip, adreçat a l’alumnat de 4t d’ESO. Els equips participants hauran de ser de 4 a 6 membres i cada grup disposarà d’un temps màxim d’una hora per a resoldre els exercicis. Com les darreres edicions, el concurs es realitzarà a cada centre de forma telemàtica, de manera que la participació és gratuïta.

La sisena edició del concurs es realitzarà del dilluns 11 de març al divendres 22 de març de 2024 i les inscripcions seran del 12 de febrer al 23 de febrer de 2024.

Us animem a la participació preparant el vostre alumnat en els continguts de física (cinemàtica, dinàmica, pressió i energia) així puguin participar sense entrebancs en el concurs. Physicat té un format de concurs que resulta motivador per l’alumnat, ja que pot treballar en grup i és una experiència molt enriquidora.

Us recomanem consultar tota la informació del funcionament del concurs i veure l’històric de problemes al bloc: https://blocs.xtec.cat/physicat/