CREACIÓ DEL CENTRE D’INTERPRETACIÓ DE LES ENERGIES (CIE)

ALMIA Centre d’Interpretació de les Energies a Almatret (CIE), ubicat a Almatret (Segrià), obre les portes oferint un projecte centrat en l’experimentació i divulgació del coneixement en matèria d’energia en l’àmbit català i estatal.

El centre ofereix propostes pedagògiques adreçades a educació primària, secundària, batxillerat i FP. L’itinerari de la visita inclou:

–         La Ruta de l’energia: on veure de prop diferents instal·lacions energètiques, instal·lacions generadores d’energia i distribució d’Almatret.

–         Un espai museïtzat: sobre energies renovables i eines de realitat virtual per reforçar la formació de l’alumnat a través dels tallers i visites.

–         Tallers didàctics experimentals: on l’alumnat pugui treballar experimentant amb la conducció, la producció d’energia, d’entre d’altres.

El cost de la visita és de 5 € per alumne.

Per a qualsevol dubte podeu contactar al correu electrònic almia@almatret.cat

I per a més informació al web: https://almiaenergy.com/